Τρίτη 4 Μαρτίου 2008

Τραγικός Μηδενισμός

Σε παρακαλώ
φουστανάκι μου καλό
φανέρωσε μου τα πόδια-σου
και έλα πάρε με στον αποκριάτικο χορό.
"Η έρημος εξαπλώνεται"(Νίτσε) και ανάθεμα σ΄αυτούς που την εξαπλώνουν.
Τελευταία μέρα κρεοφαγίας.
Πως κανείς να γλυτώσει
από το συρφετό των απρόσωπων
μεγάλων δυνάμεων;
Υπάρχουν καλοί άνθρωποι εν αφθονία.
"Προσέχετε κυρίως τους ζωγραφιστούς ανθρώπους"(Νίτσε).
Κι αν είμαι κίβδηλος κατά την διάρκεια της μεγάλης νηστείας
είναι από αγάπη μόνο στην κοσμοϊστορική ειρωνία.
Απολήγω αγνοώντας τον αυτάρεσκο μηδενισμό της νέας εποχής.

1 σχόλιο:

Riptide είπε...

:)Σουρεαλιστική, κυνική και μηδενιστική διάθεση που παραπέμπει σε ΤΡΑΓΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ...Μου αρέσει πολύ και θα πρόσθετα μερικά στοιχεία για να γίνει ακόμα πιο σουρεαλιστικό μιας και είμαι οπαδός της σουρεαλιστικής έκφρασης:)
"Αυτό που φοβάμαι είναι να μην γίνω ποιητής"